2013. március 24., vasárnap

Torta sellővel



Mermaid cake


Sellő torta... Ennek az ideje is eljött, ilyet sem készítettem még. Feladta a leckét. Kaptam egy babát,aminek nem volt hajlítható a lába, ezért elég nagy fejtörést okozott, hogy hogy tudom szépen rátenni a tortára. Végül úgy döntöttem, hogy a lábakat a tortába szúrom, és a sellő uszonyt külön helyezem rá.
Valami nagyon fodrozó hullámokat szerettem volna, ezért a habokat külön külön helyeztem rá, nem egyben burkoltam le a tortát. Az összhatás nekem végül nagyon tetszett :)

3 megjegyzés:

teller-cake írta...

Fantáziadús és gyönyörű!!! Csak a lányaim meg ne lássák....:-DDD

Millye írta...

Szuper módon megoldottad :-). aprólékos szép munka :-)

marisz57 írta...

Neked minden helyzetre van ötleted!
Akarattal minden megoldható!
Még a merevlábú babával is!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails