2011. október 8., szombat

SAD- Reni tortája



"Tegnap sütöttem ezt a tortát a lányom 9. szülinapjára. A süti készítésben viszonylag otthon vagyok, de fondant bevonattal még soha sem készítettem semmit. Hosszas kutatás után a Te receptedet választottam. Mivel nem biztam magamban volt B tervem is, de szerencsére nem volt rá szükség. A színezést Szilas ételfestékkel oldottam meg, sajnos a narancssárga nem lett az igazi. Már bánom, de menet közben nem készítettem képeket. Féltem a legnagyobb bevonat kinyújtásánál, hogy töredezni, szakadni fog, de nem volt semmi gond. A töltelék tejcsokis és fehércsokis trüffel krém volt. A mintát tapétavágó késsel vágtam ki, miközben a laptopon figyeltem a képet.
Amennyiben megfelel a játék kiÍrásnak, akkor neveznék én is, mert kíváncsi lennék a véleményekre :)"

1 megjegyzés:

Éva írta...

Isten éltesse a kislányodat sokáig!Nagyon szép tortát készítettél ,nagyon finom lehetett!:) Nagyon mutatós és élethű a tortád!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails