2011. október 8., szombat

SAD- Erika tortája






"Szeretnék részt venni a játékon és egy hello kitty tortát szeretnék mutatni!
A piskótát Tejszínes málnakrémmel töltöttem (fagyasztott málnából)
A borítás fehér fondant volt( A te recepted alapján).A díszítéshez készítettem egy hello kitty sablont azt tettem rá a tortára amit gombostűvel körbe pötyögtem és tojásfehérjéből és porcukorból készítettem glazúrt amit megszíneztem kakaó porral ezzel festettem meg a körvonalakat a cicának és ezzel rajzoltam a virágokat is,a maradék fehér glazúrt pedig beszíneztem kék,piros ill. sárga festékkel a a torta oldalára tettem szegélynek egy rózsaszín fondant csíkot és hogy ne legyen olyan egyszerű és kék glazúrral kipingáltam.Mellékelem a képet a tortáról és a sablonról.
Köszönöm  a lehetőséget és szerintem ez egy nagyszerű dolog,érdemes lenne ebből hagyományt teremteni:) "

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails