2011. október 8., szombat

SAD- Dorka tortája



"A torta a diós sütemények versenyére készült a Tóti Diófesztiválra. A barátnőm zongoratanár, én meg fuvolázom és szaxofonozom, innen jött az ötlet. A szaxofont túl nehéznek ítéltük. :) A torta diós tésztából van diókrémmel töltve, illetve a fondant alatt csoki krém van. A krémeket Kiskukta receptjei szerint készítettük. Fehér fondantot csináltam, már későn vettem észre, hogy van kakaós recept is, így utólag gyúrtam bele a kakaóport, de így is szép lett. A fuvola eredetileg fehér volt, de végül kifestettük, hogy arany színű legyen (meg mert volt sárga ételfestékünk). A fondantot nem sikerült oldalt tökéletesen rásimítani a tortára és nagyon gyorsan is száradt, kicsit féltünk, hogy megreped egy kis állás után, de végül szép maradt. Ez volt az első  ilyen tortánk, ezen kívül én egyszer sütöttem életemben tortát, szóval elég kezdő vagyok."

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails