2011. október 9., vasárnap

SAD-Anett első tortája


"Örömmel olvastam a blogodon a felhívást a játékra. Első fondantos tortámmal nagyon szívesen neveznék rá.
A fondant és a piskóta a te leírásod alapján készült. A sárga-zöld színt folyékony szilasi ételfestékkel színeztem, a többiben nem volt csalás. A barna a holland kakaótól lett ilyen, a fekete meg bizony a széntablettától, vagyis kapszulától. Mit ne mondjak, azzal volt baj rendesen. Minden, de minden klassz fekete lett a kezemtől a konyhapultig, de a fehér fondant alig akart sötétedni. Egy kis gombócnyit akartam csak vele színezni, de majd 20 szem szénkapszulát beledolgoztam mire elértem az áhított árnyalatot. nagyobb mennyiségnél ez nem működik.
Ezt az egy részét nem engedtem a tortámnak megenni, biztos ami biztos.
A Scooby mintát egy a4-es lapra nyomtattam, az volt a sablonom. Sima kis éles késsel és egy pizzavágóval dolgoztam, semmi komoly felszerelésem nincs itthon."

1 megjegyzés:

marisz57 írta...

Első tortának nagyon ügyes munka! Úgy emlékszem, a Szilas ételfesték megengedett volt, szerintem nem "csaltál".

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails