2011. október 12., szerda

SAD 1-összefoglaló

Véget ért az első SAD, mejnek témája Díszíts egyszerűen, de nagyszerűen, vagyis különösebb cukrászati kellék mentesen, szabályzat  ITT olvasható.
Sokat gondolkodtam hogy is állítsam össze az összefoglalót, aztán úgy döntöttem, hogy témakörök szerint próbálom megcsinálni, bár teljesen jól nem lehet megszabni a határt, nem lehet...
Összesen 36 tortáról kaptam képet, 25 emberke vett részt a játékban:)

Először jöjjenek azok a blogok, ahol lépésről lépésre virágkészítést mondanak és/vagy fényképeznek le.


 Csepei Cecilai mókás virágokat mutat be nekünk lépésről lépésre képekkel, nagyon ötletes kedves kis virágok  születhetnek az útmutatásai alapján. Mindenki megnézheti ITT.



Gandi a "www.gandi77.blogspot.com" blog írója nagyon ötletesen csigavonalas virágokkal díszítette édesapja szülinapi tortáját, nekem nagyon tetszik, és nagyon inspirálónak találom a tortáját! Bejegyzését elolvashatjátok  blogcímére kattintva.


Borzi, az  Anikó alkotásai  című blog írója a kála bemutatását választotta, ezenkívül még azt is leírja hogyan csinálta ezt a szék kis kockás terítőt a tortájára. Bejegyzését ITT olvashatjátok.


Judit, a Judit tortácskái blog írója is virágozott, a kála mellett rózsát készített nekünk lépésről lépésre és bemutat egy nagyon jópofa és mulatságos kis szegélydíszítő "eszközt". Bejegyzését ITT olvashatjátok.


Fanó, a Fano cakes blog írója egy nagyon szép eljegyzésre készült tortát mutatott be nekünk, amire kis virágokat levelet és pillangókat írókázott, hogy honnan jött az ötlet azt blogjában elolvashatjátok, ITT.

És akkor jöjjenek a gyerektorták, formatorták:


Cilee, a Cilee konyhájából készítette ezt a nagyon édes pónit,  érdemes ellátogatni hozzá, és elolvasni mit hogyan és miben sütött, mert mindent részletesen leírt. Leírás a tortáról ITT.




Olga, az Olga torta oldala blog írója két  tortával is indult, egy tengeralattjáróval, és egy kilövésre váró űrsiklóval. Az űrsiklót sok sok fázisképpel mutatja be ITT a blogjában.


Zuzmó az Egy kis gézengúz mindennapjai blog írója kisfia szülinapjára készítette ezt a bájos tortát. Olvashatok róla ITT.


Infó Kata, az InfóIM című blog írója 3 tortát is küldött. Ezt a dinós tortát kisfia szülinapjára készítette, egyuttal évfordulós tortája is, ép egy éve ilyenkor készítette el szintén kisfia szülinapjára első tortáját.  Sok sok fázisfotót nézhettek meg a készítésének menetéről ITT a blogján.

Egy újabb csoport jön, a kivételek csoportja, mert ilyen is lett végül.

Desszertke, a Desszertet Deszerkétől című blog írója ezt a fantasztikusan szépen megmunkált humidort nevezte, ami nem felel meg a kiírásnak az a feliraton lévő fekete festék, és a szivarokon lévő arany lüszter, de ezektől eltekintettem , mert annyira szépen kidolgozott tortáról van szó, és ez valódi kézimunka volt részéről. Blogjáában ITT olvashattok róla.

Éva, a Takarékos konyha írója egy boldog nagymama! Életében először készített fondant, ebből megcsinálta a kisautót, és ezt akkora örömmel és lelkesedéssel, hogy annak ellenére, hogy a tortát nem vonta be tortáját örömmel mutatom be itt is. ITT olvashattok róla.


Bogyó küldte ezt a tortát, a Bogyórecept című blog írója. Ez esetben is tettem engedményt , ugyanis itt is fekete festék a fekete rész. Ami miatt elfogadtam az az, hogy sokaknak problémát okoz a labda mint forma, és olvashatok elkészítéséről ITT a blogon.

Most pedig jöjjenek a szívem csücskei, a természetes színezékű torták:




Vikvi, a B@B: Anyuci készítenél...című blog írója ezt a szép lilát otelló szőlő levével érte el, hogy hogy készítette azt blogjában ITT olvashatjátok. Nekem nagyon tetszik!


InfoKata az InfoIM blog írója egy lila tortát is mutat nekünk, ez a torta érett bodzabogyó levétől ilyen szép lila, bevallom, nekem ez eszembe sem jutott volna. Nagyon örülök ennek is.
Készítéséről ITT olvashattok.

Ezt a tortát szinté InfoKata készítette, igen különleges darab. Színét a paprika!!! adja, és hogy ne üssön el a színvilágtól , és a kissé paprika ízű fondanttól a belső rész sem csilis csokikrémmel töltött tortát rejtett bele. Nagyon ötletes! ITT olvashattok róla.

A többi tortáról linket nem kaptam, csak a képeket, ezért szerepeltek már itt a blogomon:)



Pixie Pie a  Jépatojta van! blog írója küldte ezt a kollázst nekem,  ígérete szerint majd ír egy bejegyzést róla a blogjában is, kíváncsian várjuk :), addig is olvashattok a készítés menetéről ITT a blogomban.  Nem használt semmi tiltott eszközt ezekhez a tortákhoz, csak sok-sok türelmet :)  


Gesztenye a Bonobon mánia blog írója készítette ezt a tortát, élete első burkolt tortája, szerintem nagyon szép lett, különösen tetszik a gumicukros díszítés:)


Krisztina készítette ezt a Barbit, hatalmas boldogságot okozva vele egy kislánynak :)  ITT olvashattok róla.


Erika sablonnal készítette Hello Kittyt, és glazurt készített, és színezett, azzal díszítette a tortát, nagyon szép lett! ITT olvashatjátok levelét .


Barbi kezdő tortázó, első tortáit küldte el nekem, már itt is látható a fejlődése, csak így tovább, menni fog ez!
Levelét ITT olvashatjátok.


Krisztina két tortát is küldött, kisfiának készítette, sugárzik belőle a szeretet amit belesütött:)


Anett első tortáját küldte el nekem, két fiának készült szülinapjára, nagyon szépen sikerült így elsőre! Csak így tovább! Levelét ITT olvashatjátok.


Anita szintén első tortáit mutatja be, ahogy elnézem nagyon ügyes tortás válik belőle ha így folytatja! Kedvencen a négy mű közül a zongorás. Leírását ITT olvashatjátok.



Zsuzsanna egy szép kálás tortát küldött nekem, nagyon kis elegánsra sikeredett torta, gratulálok! Levelét ITT olvashatjátok.


Dorka ezzel a tortával állt be a tortakészítők sorába, hát első alkalommal le a kalappal előtte! ITT olvashatjátok levelét.


Szintén első alkotás díszítés terén ez a torta, Reni kézügyességét dicséri, leírását ITT olvashatjátok.


Végül saját tortámhoz értem, ezt készítettem a kiírás szellemében. Igazából besorolhattam volna a virágosok közzé is, a természetes színezékesekhez is, de úgy gondolom itt van a legjobb helye :) .
Bővebb leírást ITT olvashattok róla, ide csak annyit írok, hogy kakaóval színeztem a barnát, sáfránnyal a sárgát, a virágokat pedig ollóval vágtam, csak úgy szemre.

Végére értem az összefoglalónak, el sem hiszem :) Egy dologban szeretnék segítséget kérni, sok-sok linkett találtok ebben a bejegyzésben, ha valamelyik nem működne vagy nem jó helyre mutatna, akkor kérem szóljatok.
Jó ennyi szép és ötletes tortát egykupacban látni :) Mindegyiknek örültem, de nem titkolom, hogy leginkább a természetes színezékes tortáknak, de nagy örömöt jelentettek nekem az első torták, próbálkozások is, a virágos ötletek, a színes gyerektorták, ... nem tudnék választani ha kellene. Köszönöm hogy megosztottátok velem, velünk!
Remélem sokatoknak hasznára lesz ez a kis összefoglaló.

Végül átadom a következő játék levezénylésének lehetőséget Pixie Pie-nak, jó ötletelést neked a választott témádhoz!

13 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon sok munkád lehetett ennek a levezénylésében! Köszönjük hogy megszervezted és ennyi sok szép és érdekes tortát megnézhettünk egy helyen! Tanulmányozhatjuk egymás munkáját! Köszi!

admin írta...

Rengeteg "tortagyáros" és rengeteg gyönyörű torta! :-)
Tényleg nem lehetett egyszerű ennyi tortát felpakolgatni...

Borzi írta...

Nagyon szepen koszonom en is h megszervezted ezt a jatekot, nagyon elveztem.

Kreatív konyha írta...

Elképeszto felhozatal! Gyönyörűségesek mind!

Cilee írta...

Kedves Kiskukta, sajnos úgy tűnik kimaradtam a játékból. Még vasárnap elküldtem neked a linkemet a gmail-re. Nem kaptad meg? vagy valami miatt nem tartottad megfelelőnek?
Üdv:
Ildikó

Unknown írta...

Nagyon jó kis gyűjtemény! Nagyon jó a beszámolód, remélem jobban vagytok :)Várom a következő fordulót! :)

Kiskukta írta...

Éva, én köszönöm, hogy játszottatok :)

Bogyó, beletelt pár órába, de megérte :)

Borzi, örülök :))

Kreatív konyha, köszi!

Cilee, nem kaptam meg, de most megkerestem, és pótoltam, köszi!

Vikvi, én is várom :)

Fanó írta...

Nagyon szép az összes torta :)
Nagyon jó ötleteket ad egy kettő :)
Örülök,hogy részt vehettem benne és köszönöm Kiskuktának,hogy megszervezte!
Gratulálok mindenkinek!:)

tejszínhab írta...

Nagyon ötletesek lettek ezek a torták, gratulálok mindenkinek, Kiskukta neked pedig, hogy volt erőd/időd megszervezni a játékot :)

Bianka írta...

mindegyik nagyon szép munka

Kiskukta írta...

Fanó, számomra is sok ötletadó torta van :)

Tejszínhab, köszi!:)

Bianka, köszönjük :)

Cilee írta...

Köszönöm szépen :-)
Megtiszteltetés felkerülnöm ide :-)
Üdv:
Ildikó

olga írta...

köszi az ötletet és örülök, hogy részt vehettem benne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails