2011. október 13., csütörtök

BEN TEN torta, vagyis Lali hét




Kaptam konkrét tortaötlelet, az alapján dolgoztam, a kérés az volt, hogy tegyem kicsit térhatásúbbá 3D golyókkal. A térhatás erősítése végett Ben-t 2D-ben oldottam meg.
Nekem eddig ismeretlen volt ez a figura, de most legalább már tudom, hogy a kis srácoknál most ez a menő mese.
Nekem furcsa ebbe a beállításba Ben, olyan mintha a füléhez lenne ragadva a keze, de a képen is így van, nézzétek meg ITT, bár ahogy nézem 2D-ben ez megerősödik...

5 megjegyzés:

Barbi konyhája írta...

Fantasztikusan néz ki!!
Amúgy nekem is ismeretlen ez a mese.

tejszínhab írta...

jó ötlet, hogy kinagyítottad a kezét, vagyis az óráját, ha minden igaz az a fontos... Hát igen, a jó öreg Micimackó helyett most az ilyen meséket nyomják:)

Éva írta...

Nem ismerem ezt a figurát, de a torta nagyon jól néz ki! Ügyes vagy!

admin írta...

Húúú, ha így tudnék gyurmázni! :-)

Dia és a konyha írta...

Szerintem szuper! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails