2011. április 3., vasárnap

Sok-sok jó szó


Andi, a cukis, PiciJuci, Ami, Feketepillangó, Adryenn, Anikó, Angéla, Erus ( a másik blogomba hagyott üzenetet, d ide teszem őt is, lustaságból, ne írjak 2 bejegyzést, ha gond szólj)is meglepett ezzel a díjjal, amit köszönök szépen! Nagyon jól esett, még ha nem is reagáltam rá rögtön. Küldöm nektek vissza szeretettel, hogy minél több pontot szerezhessetek:)

A héten nem vagyok a toppon, betegeskedetem, főleg én, de a kicsi lányom is, kedvetlen vagyok, tortázni sincs kedvem:(, elhanyagoltam a blogot, a levelezést, elnézést érte mindenkitől. Lehet most jött ki rajtam a tavaszi fáradtság?

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Szia!
Mindig kovettem a blogodat mivel en is probalkozok a tortakkal.Nem mindig irok de mar volt hogy irtam neked.
Szeretnek kerdezni toled valamit, a fondatot a tortahoz lehet szinesiteni valami gyumolcs kompot level is, gondoltam ha cekla level lehet akkor esetleg kompot level is vagy csak siman valami gyumolcs levevel?
A valaszt ide is irhatod.

Kiskukta írta...

Szia!
A cékla lével színezett nem a savanyúság fajta, hanem a nyers cékla leve, ennek jó a festő ereje. nem hiszem, hogy bármilyen kompót lének jó festőereje lenne, én azzal nem próbálkoznék. A bogyós gyümöcsök, mint pl. áfonya, feketeribizli,szeder jól festenek, ezeknek a átszűrt (sűrű teaszűrőn)levével érdemes kísérletezni.

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Koszike a segitseged,hat majd probalkozok valamivel, de akkor vasarolok szinesitot . A zsele milyen kell legyen, melyik fajta?

Kiskukta írta...

Én a Horvát rozisat használom, nekem bevált. Sima étkezési zselé.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails