2011. április 16., szombat

"Gazdag" torta


Ez a torta egy banki alkalmazott részére készült, így hát mi más témája lehetett mint a pénz. Bevallom, hogy még ma reggel sem tudtam hogyan is díszítsem ezt a tortát, szokásomhoz híven túlbonyolítani sem akartam, de azért törekedtem arra, hogy jól nézzen ki. Először az oldaldíszítés ötlete jött, ami 1, 2 és 5 eurós pénzérmék akar szimbolizálni, aztán most utólag rákeresve látom, hogy nincs is érme 5 eurós, csak 1 és 2 eurós, így az ötöst mondjuk 5 centesnek. Mivel ilyen pénzérméim nem is voltak itthon ezért leegyszerűsítettem a dolgot, és a lányaim nyomdakészletéből kölcsönöztem ezeket a számos nyomdákat.
Megvolt az oldaldíszítés, de még mindig nem tudtam mit tegyek középre, gondolkodtam pénztárcában, papírpénzben, széfes megoldáson, aztán jött ez az egyszerű ötlet, hogy legyen egy kis zsákocska euró jellel. Kivitelezése egyszerű, szerintem mutatós is, így ez került rá.

8 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

Szokás szerint nagyon eltaláltad!Nekem is csinálhatnál egy ilyet (ha nem lennél olyan messze), hozhatna egy kis pénzt a házhoz. :)

Kiskukta írta...

Köszi Viki! Ha csak ennyiből állna a gazdagság minden hétre ilyet sütnék magunknak:)

Margit írta...

Milyen jó ötleteid vannak!

Ditta tortái írta...

Nagyon szép lett,tényleg jó lenne ,ha csak azon múlna a gazdagság:-)

Zsóka mama írta...

Ezt is ügyessen megoldottad,gratulálok.

Kricky írta...

nagyon teszik! olyan csodásak a burkolásaid a tortáidnak, hogy mindig irigykedem!! Gratula!

marisz57 írta...

Finom, visszafogott, mégis "gazdag" a tortád. Te nagyon tudsz!

Kiskukta írta...

Köszönöm nektek!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails