2010. december 19., vasárnap

Lila-fehér torta

Napfénynél csak így félkész állapotba tudtam lefotózni, mire befejeztem már csak vakus képet tudtam készíteni, sajnos ez meg sokat rontott a minőségén. Ha a fentit képet nézitek remélem elhiszitek, hogy sokkal szebb volt a kész torta, mint amit az alsó kép visszaad.

Ez van... majd lesz ez még jobb is.

Amúgy a tortáról: Teljesen mást terveztem el, és úgy is indítottam az elején. Megcsináltam a terítő szélén a mintát, és kezdtem a belső "makramé" készítést, persze írókázva, hát siralmas lett, nagyon nem tetszett. Valahogy nem tudok ráérezni az írókázásra. Már majdnem a felénél tartottam, de felmérgelt, visszaszedtem az egészet, kivéve a szegélyt, mert azt elfogadhatónak véltem. Nem tudtam maradéktalanul eltüntetni az írókát, elég csúnya lett az alap. Sok időm nem volt variálni, így a legegyszerűbb megmentést választottam, egy teli terítőt tettem a tortára, a szegélynél szépen méretre vágtam, ez eltakarta a keletkezett hibákat, a többi adta magát.

Az eredeti terv az volt, hogy csipke minta közepére teszek pár margarétát, de mikor befedtem fehérrel már éreztem, hogy lila virág kívánkozik rá. A végeredmény a kezdeti nehézségeket nem tekintve nekem nagyon tetszett, kár, hogy normális kép nem lett róla.

10 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Gyönyörű ez Noémi így ahogy van!

Mary írta...

Nagyon szép ízléses torta!:)

Borzi írta...

Szerintem is nagyon jo a masodik kep is, en nem is latom hogy mi a baj vele. Nagyon ugyes vagy.

egy pici írta...

Nagyon szép lett!

Névtelen írta...

Nekem is nagyon tetszik!Erzsike

Ami írta...

Milyen elegánsan szép tortát készítettél! Nagyon tetszik! :)

mclahlan írta...

Gyönyörű!!!!!!!

margit2 írta...

Hát ez csodálatosan szép lett! Olyan jó ízlésed van! :-)

Kiskukta írta...

Köszönöm!!!:))

mariam írta...

Szép, mint mindig, elegáns! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails