2010. november 6., szombat

Játék!!! Mi ez?

Nagyon egyértelmű volt a dolog úgy látom, és örülök, mert ezek szerint jó sikerült a gyurmázás.
Ez egy Kawasaki ZZR1400-es akar lenni, ahogy írtátok, előröl nézve. Kaptam képet hozzá, EZT, ez alapján kellett elkészítsem a formát a tortára. Bevallom, nem gondoltam, hogy felismerhető valamit tudok belőle gyártani, tiltakoztam is ellene. Az ünnepelt, kedvence ez a motor, a vendégek, és az ünnepelt is mind felismerték, és ez a lényeg számomra.
Képet én elfelejtetem készíteni a tortáról, de kaptam emailban párat (köszönöm!!!), így nincs akadálya, hogy megmutassam.
A képeket nézve, most már jópár dolgot másként csinálnék, mentségemre legyen mondva, hogy nagyon kevés időm volt rá, kb. 20 perc . Ezért már panaszkodtam máskor is, de sajnos ez van, mióta dolgozom az időm nagyon leredukálódott, így a díszítésre szánt időt is nagyon megnyirbáltam. Azért örülök, hogy még így is felismerhető a végeredmény.


8 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

Hát persze, hogy egy moci szemből! :) (gyakorlott motorozós fiús anyuka vagyok) Nagyon jól néz ki, ötletes!

Pixie Pie írta...

Mondjuk egy robogó elölnézetből. Nyeremény is van? ;)

Süli Mónika írta...

Egy motor felülről.
Nekem is 2 fiam van. :)

Süli Mónika írta...

Bocsánat, SZEMBŐL.

sedith írta...

Először azt hittem, hoyg egy motorcsónak felülnézetből, de tényleg inkább egy motorbicikli előlről nézve!:)

Belly írta...

Egy robogó felülről nézve{nincs gyerek:-)}

Kiskukta írta...

Látom nagyon egyértelmű, bevallom én nem jöttem volna rá, ha nem én csinálom, mondjuk nem is vagyok nagy motoros, sőt. Köszi az ötleteket!

Pixie Pie, nincs nyeremény, csak a játék kedvéjért ment a dolog:))

Anyatigris írta...

Egyre szebb a márványozásod!:)
Nekem most az jobban szembetűnt, mint a moci..bocsi:D
De egyértelmű, mert felismerhető!;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails