2010. október 22., péntek

Kifőztük Karácsony


A Kifőztük csapata nagy fába vágta a fejszéjét. Nagyon szép és önzetlen kezdeményezést ötlöttek és valósítottak meg. Sok-sok munkával járt, hogy egy csodaszép karácsonyi kiadványt készítsenek 115-en.
Ez a szám nem ingyenes, mert az adományozáshoz pénz kell, azt meg mi olvasók juttathatjuk el a közös számlaszámra. A befolyt összegből rászoruló gyermekes családokat fognak támogatni, amiben nekik a Magyar Élelmiszerbank segít.

Én segíteni fogom az akciót. Minimum határ nincs a befizetési összegnél, ezért úgy gondolom mindenki segíthet, és cserében letöltheti majd a csodaszép Kifőztük Karácsony-i különszámát. Sok kicsi sokra megy. Segítsünk, hogy tényleg így legyen.

3 megjegyzés:

Kiskukta írta...

Sedith, jó, hogy írod. Az oldalt megtaláltam, oldalra ki is tettem az elérhetőségét, de én azt hittem, hogy ez még csak bemutató róla. Amúgy lehet én vagyok béna, de lapozni nem tudok benne. Majd jövő héten igyekszem a pénzt is utalni és letölteni ezt a csodaszép számot.

sedith írta...

Kiskukta, rámész az oldalra, rákattintasz középen a kiadvány borítójára, és az ezután megnyíló ablakban, baloldalt, rámész az Ízelítő a karácsonyi kiadványból linkre. Működnie kellene, nálam klasszul megy!

szepyke írta...

Kiskukta, nagyon szépen köszönjük! A reklámot és az adományt is!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails