2010. június 6., vasárnap

Sivatag torta


Rossz kép, rossz háttérrel, extra sietősen megcsinálva, számítógépen nem ellenőrizve a kép minőségét. Ez jellemezi ezt a 2 képet, de azért a lényeg látszik, s kétlem, hogy túl sokszor lenne ilyen témájú tortám, ezért felteszem.

A torta csokitorta, a lúdláb krémje van benne meggy nélkül.
A piramisok kekszmasszából vannak, a túrós csokis muffinnál leírt adagot csináltam meg (csak dió helyet mogyoróval), ebből kijött a 3 piramis, ezeket porcukorral elkavart vajjal lekentem, majd dermedni tettem, végül kávéval( 2-az 1-ben oldódós) színezet fondanttal borítottam.
A múmia fondantból van.
A homok darált keksz, egy szitával rászitálva a tortára.

10 megjegyzés:

Macus írta...

Irtó különleges torta lett! Tetszik.

egycsipet írta...

Ááá, hát ez nagyon ott van, az a múmia! Miket meg nem tudsz csinálni, nem semmi! :))

Kati írta...

Ez igen!!! :-)
Nagggyon ügyes. ... de ezt talán, mintha párszor már írtam volna! :-D

Krisztu írta...

Ez nagyon szép lett!!!
Gratu!!!

jókaja írta...

Ez mekkora ötlet! Fantasztikus lett.

LiliBazsa írta...

Gratulálok, nagyon szép lett!!!
A múmia a kedvencem!! :-))

Edit

Limara írta...

Kifogyhatatlan vagy! Gyönyörű lett!:))

Bianka írta...

Eszméletlen és az a múmia csúcs :)

Trixi írta...

O.o
Mennyire édi már a múmia! :DDD
Nagyon ötletes lett, grat!^^

margit2 írta...

Itt is meglestem! ... Nagyon eredeti!!! Tetszik! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails