2010. június 14., hétfő

Életjel és a verseny

Megvagyunk, csak múlt hét betegesen telt, igazából nem készítettem semmi említésre méltót e miatt. A nagyobbik lányom kivételével már mind jobban vagyunk, így remélem, hogy a héten azért többször tudok majd jelentkezni.

Lezárult az Amatőr tortadíszítők versenye is a hétvégével, meglehet tekinteni a végeredményt. A tortám nem nyert, de szépszámmal kapott szavazatokat, aminek én örülök. Kapott 10 első helyezést, 8 második és 8 harmadik helyezést. Köszönöm mindenkinek, aki ennyire értékelte a tortámat!

És íme, ez volt a torta amivel neveztem:

Voltak sokkal szebbek is a versenyen, úgy hogy nem csodálkozom, hogy nem lettem dobogós.
Azért megemlítem, hogy a képen nem tudom miért de a torta alsó és jobb széle szürkésen elvan színeződve, amit akármilyen szögből fotóztam nem tudtam kiküszöbölni (esetleg egy "profi" fotóstól tipp ez ellen?), valóságban nem volt ilyen árnyalatos az egész, sajnos képen legtöbb esetben nem tudom visszaadni, hogy milyen is a színe, pedig egy tortánál azért ez sokat számít. Az sem látszik a képen, hogy a pillangók és a rózsaszín dekorok ezüst színű lüszterfesékkel vannak lekenve.

Amúgy miután elkészítettem a tortát (ezt sem saját részre készült), teljesen beleszerelmesedtem. Egyik, mert lila festékem nincs, és sikerült egy szép lilát kikeverjek , már ez is örömöt okozott, a másik, hogy a pillangóim sikerültek, aminek szintén nagyon örülök, mert ezek voltak az első pillangók. Írókázást is ezen a tortán próbáltam először, így sok-sok tekintetben próbatorta volt, és nekem a végeredmény nagyon tetszett, és a mai napig is tetszik. Persze voltak hibái is (a kép minőségén kívül is), de gyakorlással minden kiküszöbölhető.

Azóta már készítettem másik tortát is ezzel a mintázattal, csak más színösszeállításban. Ez képen talán jobban mutat, de élőben a lila sokkal szebb volt. Direkt nem tettem fel eddig a blogomra, hogy az eredményt ne befolyásoljam, de most megmutatom azt is:


És akkor várom a kommenteket, hogy hányan találtátok ki, hogy melyik az enyém, vagy mennyire volt felismerhető a munkám, vagy melyiket gondoltátok az enyémnek, ha van kedvetek áruljátok el. (Nem arra vagyok kíváncsi, hogy melyikre szavaztatok, az magánügy!!!)

26 megjegyzés:

Moha írta...

Nekem mindkettő tetszik, nagyon ügyes vagy már megint! Én nem néztem a versenyt, de nálam már régen első helyezett vagy:)

Limara írta...

Nálam is Te vagy a nyerő!:))

Bianka írta...

Remélem már jobban vagy
Gyönyörű torták, ahogyan te csak csodaszépeket tudsz alkotni

egy pici írta...

Csoda szépek a torták.Nálam is te vagy az első helyen.

Gál Edith írta...

Nálam is már rég nyerő vagy!!!
Gyógyulást a leányzónak!!
A tortáid pedig egytől egyig MIND GYÖNYÖRŰEK!!!!

Kiskukta írta...

Köszönöm szépen, jól esik! De nem vagyok elkeseredve, ez egy játék volt, nem rendes zsűrizéssel.Én arra voltam kíváncsi menyire felismerhető a munkám, ha mást csinálok mint eddig (színben, mintában, stb.).

Trixi írta...

Szerintem is gyönyörű ez a torta, a pillangók pedig eszméletlen szépek.
Mondhatjuk úgy, hogy bejött a tippem, mivel emellett a Füles és a második helyezett tora között vacilláltam még. :D
Egyet sajnáltam. A versenyre nevezők tortáját nem lehetett nagyobb méretben megnézni (vagy csak én nem tudtam?!?), most látszik igazán, ki tud szebben díszíteni, és nem a helyezés számít...
Azért is volt nekem "gyanúsan kiskuktás" a pillés tortád, mivel már az alapfondant is gyönyörű simán tudod ráteríteni a tortákra, akárhogy igyekszem, nekem sosem ilyen. :DDD
Szívből gratula még egyszer, a másik színváltozat is nagyon nyerő. *.*
Egy kérdés: ilyen pillés kiszúrót honnan lehet rendelni (illetve bármilyet, csak jó áron legyen, mondjuk most konkrétan leveles kellene)? :D

Tündér írta...

Nagyon ügyes vagy!!!Gratulálok!(Én csak tátott szájjal bámulom ezeket atortákat.)

Mary írta...

Nagy lánynak jobbulást.
Csak sejtettem, hogy a te tortád. De szavaztam erre is. Fondant készítéssel leálltam. Téged csak csodállak kitartásod miatt Noémi! Nagyon szépeket készítesz!

Ottis írta...

Én csak gratulálni tudok a tortáidhoz, mert gyönyörűek!

Ramimami írta...

Én elbizonytalanodtam a szavazáskor, mert volt pár torta, amit már láttam nálad (pl.barackkosár, palota), de mégsem ezt. Szóval ez a legnagyobb elismerés, amikor már utánoznak is. : )
Én nem mertem jelentkezni....
A pillangókészítés rejtelmeibe beavathatnál minket. Milyen sablont használsz és honnan szerezted be, és ilyen kérdések.

Kiskukta írta...

Köszönöm mindenkinek!

Hóbaglyocska, meglehetett, a galériában volt rá egy külön mappa, most is meglehet ott tekinteni az összeset. Akkor örülök, hogy felismerhető volt!

A kiszűrót kaptam ajndékba az unokatesómtól, de itt is meglehet rendeli a Sőregitől:
http://www.soregi.com/#?id=4&p=1401
Van benne 5 süti kiszúró (tehát nem csak fondant díszekre lehet használni, hanem sütiket, kekszeket is ki lehet vele szúrni), és két textura lap, amivel ha fondantból készítünk díszt bele lehet nyomatni a mintát. Én úgy csináltam, hogy mikor már majdnem megfelelő volt a fondant vastagsága akkor ezen nyújtottam még át a fondant, így megkapta a mintát, utána kiszúrtam a megfelelő kiszúróval. Ezután már csak szárítani kell őket (elég nekik 1 éjszaka).

Jade írta...

Nagyon szepek a tortak, a kis pillangok csodasak!

margit2 írta...

Büszke is lehetsz a tortáidra, mert tényleg nagyon nagyon szépek!!!!! Verseny ide, verseny oda...

Andi/cuki írta...

Éreztem!:-)))
A cicásra szavaztam másodiknak, s a focipályásra harmadiknak.
Naná, hogy a pillangó első helyen volt,(tudom nem kérdezted:-)) de egyébként tényleg szebbnél szebbek voltak, nagyon profi ott mindenki. Szerintem kicsit sötét volt azon a honlapon, tán ezért nem lett dobogós?De ettől függetlenül nagyon gyönyörűek a pillangóid, gratulálok!:-))

egycsipet írta...

Nekem mindkettő színösszeállítása nagyon tetszik. Bármelyiknek örülnék. :)))))))))))))

Kiskukta írta...

Judith, Margitka, Egycsipet köszönöm!

Andi, köszi a szavazatot, és örülök, hogy el is találtad, hogy melyik az enyém (és a szavazatodat is:D)!

Vali írta...

Szia!
Én is erre gondoltam, hogy a tied. Nálam is első vagy torta készítésben.

Arienn írta...

Tudtam, TUdtam!!! Nagyon szép mindkettő! Én személy szerint erre szavaztam, mert sejtettem, hogy a Tied!(sajátra meg ugye nem lehetett)
Nekem először a háttér tűnt fel, Te szoktál olyan sok hangsúlyt fektetni rá. A másik tippem a teniszpálya lett volna, a múltkori focis torta ötletén.
Gratulálok így is úgy is! :))
További sok sikert!
Adri

Arienn írta...

Vagyis fordítva, a focis, a múltkori teniszes ötletén. Hihi,bocs, ezt összekutyultam alaposan. :))

Ami írta...

Hová tűnt a tegnapi hozzászólásom :(... Elvitte a cica, mind1, újraírom.

Szóval fantasztikus a tortád, ezzel is szemeztem, de bevallom másikra gondoltam/szavaztam. Kicsit a fotózási technika is belekavart, ezért is lett más a végleges tippem.

Én így is gratulálok, mert meseszép a tortád! :)
pussz

Elrenor írta...

Szia!

Gyönyörűek a tortáid! És bár nem olvaslak nagyon régen, jóra tippeltem hogy melyik a te munkád a versenyen! Csak így tovább!

Kati írta...

Csodaszépek! :-)
(Én bevallom, nem azt tippeltem, hoyg ez a tied. :-P)

Kiskukta írta...

Vali köszi!

Arienn, értettem én elsőre. A tied volt a Villám, ugye? Az is nagyon szép volt, nagyon jó lett!

Ami, köszi! fogalmam sincs hová lett a tegnapi kommented:(

Elrenor, üdv nálam! Köszi!

Kati, nem gond:D Köszi!

Márta-Zsófi írta...

Nem erre tippeltem, hanem egy pillangós halványzöldre, de ez volt a második tippem, csak a szín miatt nem gondoltam, hogy a tied .

Anyatigris írta...

Nekem ezek a pillangósak is nagyon tetszenek!:)
Csupa szupi ötletet kapok itt nálad!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails