2010. május 20., csütörtök

A postás hozta

Ma csöngetett a postás, és kaptam egy jó nagy borítékot, a fenti képen látható könyv volt benne. Rita volt a feladó, a Rita konyhájából, ugyanis neveztem a nagy keltészta versenyre, és a fahéjas rózsával helyezést értem el, és ez lett az ajándékom.

Most nincs időm nagyon elmélyülni a könyvben, de kinézetre nagyon tetszik, A/4-es nagyságú, jó vaskos gyűjtemény, szép és ínycsiklandó fotókkal.



Ezt meg már régebb hozta a postás. Drága unokatesóm küldte nekem Amerikából, nyomon követi a blogomat, és gondolta meglep pár kiszúróval, és egyéb kincsekkel, köszönöm nagyon nagyon szépen neked!!!
Küldött nekem pillangó kiszúrókat (hátsó sor jobb oldal), már használtam, de még nem jutottam oda, hogy a végeredményt lefotózzam, mellette van egy pár karácsonyi motívumos kiszúró, ez előtt pedig 4 hópehelykiszúró, egy ezüst és egy arany lüszterfesték, és ovális kiszúrók.
Első sorban pedig répa, nyuszi és nagyvirágkiszúró, ezeket is használtam már, előbb utóbb oda jutok, hogy fel is tudjam tenni, hogy mit csináltam vele.

17 megjegyzés:

Viki írta...

Gratulálok - elsősorban - a helyezéshez, no meg a jutalomhoz is. Te igazán nagyon megérdemelted :) Kivánom, hogy süss belőle sok finomságot, a kiszúrókkal pedig készíts gyönyörüségeket.

Gál Edith írta...

Én is gratulálok!
Úgy van! MEGÉRDEMLED!! :))
Szép napot neked, nektek!

Ms. Poppy írta...

Gratulálok a helyezésedhez és az ajándékaidhoz, nagyon szép és hasznos dolgokat kaptál! Nem is csoda, abszolút megdolgoztál érte.:)

Melinda írta...

Szívből gratulálok! Nagyon ügyes vagy, megérdemelten kaptad jutalmad! És a kincseiddel pedig jó munkát! Előre látom, hogy varázsolni fogsz velük!

családi tűzhely írta...

Gratulálok a sikeredhez!

Jade írta...

En is gratulalok a nyeremenyhez, ismetelve az elottem szolokat: nagyon megerdemled!

christaylor írta...

Használd egészséggel ezt a sok mindent!
Neked sem nehéz ajándékot választani! :)

Brigitta írta...

Gratulálok,nagyon megérdemelted a jutalmat! A cuccosokhoz pedig jó munkát,és sok szépséget szeretnék látni!

egycsipet írta...

Gratula és hurrá! :)) Még sok ilyen hasznos nyereményt és meglepetést! :)

mariam írta...

Gratulálok Noémi!!! :-)
Nem véletlen, hogy nyerted!

Trixi írta...

Gratula az eredményhez, csatlakozom az előttem szólókhoz!^^
A kiszúrók nagyon szuperek, bár én lennék ilyen jóban a kanadai rokonaimmal...:D

Süti Bazár írta...

Én is gratulálok!! Nagyon jó helyre kerültek az ajándékok :))

Mary írta...

Nagyon örülök sikerednek! Forgasd a könyvet jó sokat! Használd egészséggel az ajándékokat!

Rékamanó írta...

Szép hétvégét kívánok!!

Kiskukta írta...

Köszönöm szépen mindenkinek!

Hóbaglyocska és Ré, üdv nektek nálam!

szepyke írta...

Gratulááááááááááááááááááááálok!:))))

margit2 írta...

Ó hát érdemes volt átjönnöm. Tehát megkaptad! Aztán csinálj belőle finomságokat! Ugye majd megmutatod, hogy mit készítettél ebből! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails