2010. június 6., vasárnap

Nem vagyok egyedül....:)

Van egy tortás oldal, a Lenke torta, ahol Lenke meghirdetett egy versenyt "Amatőr tortadíszítők versenye" címmel, ahová kis (sok) gondolkodás után én is neveztem 1 tortával.
Minden versenyző 1 tortával, arról 1 képpel nevezhetett, nem volt egyszerű a választás.

Összegyűlt 39!!! pályázat, ami nem kis szám, szóval nem vagyok egyedül ezzel a hobbival (mondjuk ezt eddig is tudtam), és megtanulható bárki számára. De kell hozzá kitartás és akarat és kísérletező készség.

A torták csak sorszámot kaptak, így nem lehet tudni, hogy melyik kié, de ettől érdekesebb ez az egész.
Szóval minden olvasómat, erre tévedőt arra bátorítok, hogy nézetek át Lenke oldalára, és szavazzatok, ha van egy kis időtök. Hogy melyikre? Amelyik leginkább tetszik.

Én pedig reménykedem, hogy nem az utolsók közt lesz a tortám.

24 megjegyzés:

Arienn írta...

Hát arra én is bátorkodtam feltenni egy tortámat, de be kell lássam, nem is amatőr verseny. Csodaszép alkotások vannak! Nekem van egy tippem, hogy melyik lehet a Tied, ha vége a szavazásnak, elárulom, igazam volt-e. :))

szepyke írta...

Már, hogy lennél utolsó, ne hülyéskedj! Drukkolok!:)

Kiskukta írta...

Arienn, kíváncsian várom a tippedet, majd ha vége lesz a szavazás:)) Amúgy ha jól emlékszem nem te írtál régebb egy kommentet, hogy megcsináltad a fondantot és feltetted a blogodra? Kerestem akkor, de nem találtam, utána meg elfeledkeztem:(. Szóval hová tetted?

Szepy köszi!:))

egycsipet írta...

Hajrááááááá! :)))

Bianka írta...

Csodás ötlet, remélem sikeres lesz a részvétel

Ottis írta...

Drukkolok neked!

Arienn írta...

Most már nem árulhatom el, amíg tart a szavazás. :D De én írtam, igen, meg az ételfestékes tippeket is én kértem emilen keresztül. :)

Kiskukta írta...

Köszönöm lányok!

Arienn, akkor sejtem melyik a tied, és nagyon szép lett! Majd a végén egyeztetünk!

Trixi írta...

Nekem két tippem van, melyik lehet a Tied, meglátjuk, bejön-e. :D
Nagyon drukkolok, nem is tudom, merjek-e szavazni. XD

Kiskukta írta...

Hóbaglyocska, merjél hát, játék ez végül is, és nem vérre menő.:)) Majd a szavazás után várom a tippedet!

Kati írta...

Szavaztam. :-) ... remélem, a tiedre... ;-)

...és készítettem újabb adag fondant. Úgy néz ki, ez már sikerült, végre! :-)

Andi/cuki írta...

Jaaj, cicásra,vagy lepkésre szavazzak?:-)))

Kiskukta írta...

Kata örülök, és mindegy hogy az enyém vagy sem, a lényeg, hogy te szépnek látod!:)
És nagyon örülök, hogy nem adtad fel, és sikered is van vele!

Andi, amelyikre szeretnél:D, de lehet virágos, füles bohóc, bagoly, vagy bármelyik más is. Majd ha vége a versenynek nem bánom ha elárulod melyiket tippelted végül az enyémnek:).

Andi/cuki írta...

Szóval a kettőben benne van?:-D

Kiskukta írta...

Andi, majd a végén elárulom! Szavaz arra amelyik neked tetszik a legjobban!

Andi/cuki írta...

Oké!:-))

Ami írta...

Nekem is van egy tippem, melyik a Tied! Sőt, egészen biztos vagyok benne :))
Túlontúl korrekt vagy :), de ez a jó!

Mindenesetre nagyon drukkolok, hogy Te nyerj!
pusszancs!

Liza írta...

Tuti, hogy a befutók között leszel, én legalábbis drukkolok és remélem a tiédre szavaztam!!!

Kiskukta írta...

Ami, remélem majd utólag elárulod, kíváncsi vagyok, mennyire felismerhető a "munkám". Köszi a drukkolást, de nem számítok első helyre, sőőőt.

Liza, meglátjuk:))! Köszi!

Márta-Zsófi írta...

Nahát én is azzal akartam előrukkolni, hogy sejtem, hogy melyik a tied, a színekről, a precizitásról, és a stílusodról.

Szeretnék ötletet kérni tőled, hogy ha nincsenek ilyan kis kiszúróformáim, amivel olyan szép szabályos mindenfélét lehet, akkor milyen módszerrel készítsek virágot, meg pillangót s ilyesmit, hogy úgy igazán jól nézzen ki. Vasárnap készítem a lányom tortáját, a fondantot már a tegnap elkészítettem hozzá, az alap rózsaszín(én zöldet akartam, de a 3 éves korosztálynál nagy a rózsaszín őrület) és készítettem még vagy 5 színt rátenni. Egy síma kerek csokis tortára lesz, mert csak cukrászdait lehet a bölcsibe vinni, ez szabály, de a gondozónéni megengedte hogy legalább én dekoráljam...remélem nem lesz a fondanttól hányás-hasmenésük:)
nézegetem a tortáidat még e gy kicsit hátha okosodok.

Mary írta...

Nagyon drukkolok Noémi!:)

Kiskukta írta...

Márti, szerintem sokan meglepődtök majd a végén, de lehet, hogy én lepődök meg, mert sokan eltaláltátok, minden esetre, majd kíváncsi vagyok, a tippedre.

Sima süti kiszúród nincs aminek virág az alakja? Pl. a diós csokis muffinál is a virágosat nem spéci fondant kiszúróval készítettem, hanem süti kiszúróval, ilyesmit akár 100-as boltba is vehetsz, meg ott érdemes szétnézni a gyurmázó készletek között is, sok jó dolgot lehet találni ott is.
Hát pillangó kiszúrót nehéz tallálni, esetleg csinálhatsz kartonból hozzá sablont, és annak mentén kivágod. a pillangót érdemes előre megcsinálni, és hosszában meghajtott kartonra tenni(mint egy háztetőt), színével lefelé, egy éjszakai száradás után szépen kiszárad a pillangó, és úgy olyan, mintha repülne. Ezt mikor ragasztod ne középen tedd, hanem kicsit mellette a szárnyak tövében, így a krém is ad neki egy kis alátámasztást.
Leveleket könnyen lehet vágni egy ollóval is, fogvájóval meg megerezni, szárat meg csak sodorni kell. Lehet még tenni rá napocskát, felhőket, ezeket is könnyen kilehet vágni, fát is (pl nézd meg a második Helló Kittys tortát, ott szinte minden sablonnal készült, kivéve a kisvirágok).
http://kiskukta.blogspot.com/2010/04/hello-kitty-torta-2.html
Gyors rózsát is készíthetsz, aminél sodorsz egy kis fondant, ellapítod, majd feltekered, ahol kell elszakítod, bár ez nem annyira gyerek tortás (Pl.kalap torta)
Remélem tudtam segíteni:).

Mary, köszönöm!

Viki írta...

Én most megyek megnézni, de szerintem látatlanból is mernék rá fogadni, hogy melyik a Tiéd :) Olyan jellegzetes, szép kivitelü tortákat készítesz, hogy az elképesztő. S olyan sokszor eljátszadoztam a gondolattal, hogy melyik is lehet a Tiéd, s általában "győztem" :-) :-)
Drukkolok Neked, és tuti, hogy a mezőny elején leszel :)

Márta-Zsófi írta...

Köszönöm Kiskukta!!!
Sajnos most kell nekilássak, és nem tudok semmifélét venni már de nekilátok abból ami van, a lányomnak si vannak kis gyurmás cuccai, meg kell nézegetnem őket. A pillangót repülősen tenni nagyon jó ötlet.

És én nem fogok meglepődni,mert biztosan tudom melyik a tiéd:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails