2010. május 8., szombat

MEKK ELEK torta

Ki emlékszik még a mesére? Én igen, de a cégtáblára már nem emlékeztem. Azt a feladatot kaptam, hogy ezt készítsem el egy szülinapra, kicsit bepánikoltam, mert csak nagyon apró képeket találtam róla, ahol nem sok mindent tudtam kideríteni, a fenti képre már miután kész lett a torta bukkantam rá.
Ezért elég sok az eltérés közöttük, de akik kérték meg voltak vele elégedve.




Ilyen lett végül, kár hogy a két nagy szeget nem tettem az aljára, de már elvitték, mire rájöttem a hiányosságra.

A fa mintázattal kicsit túllőttem a célon, nem kellett volna ennyire hangsúlyos legyen, és a betűk lehettek volna sötétebbek, de most is, mint általában, arra törekedtem, hogy a festékeket kerüljem, természetes alapanyagokkal meg ezt tudtam kihozni belőle.
A bevonó fondant eleve világos barnára gyúrtam be (lehetett volna szinte fehér), majd átfestettem a felületét, festék helyett pedig rumot, oldódós kávét és kakaót kavartam össze.
A betűknek pedig sötétbarnára (kakaóval) színezett fondantot használtam, esetleg ennek is a felületét le lehetett volna festeni egy kis fekete festékkel, úgy jobban érvényesült volna, de így meg természetesebb az egész.

2 megjegyzés:

Brigitta írta...

Ez is reMEKK lett:)))

Kiskukta írta...

Brigi köszönöm!:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails