2009. december 2., szerda

Díjak

Tegnap két díjat is kaptam, a fentit Vikitől és Edótól kaptam meg, nagyon szépen köszönöm nekik! Vikinek különösen, mert ő késztette ezt a kis meglepit, és nagyon meghatott, hogy így első körben rám is gondolt!
Én továbbadnám ezt a díjat :

Mohának, a gyönyörű mézeskalácsaiért

Macusnak, a csodaszép kézzel kötött ajándékaiért

Szepykének, mert hatalmas mennyiségű gasztroajándékot mutatott be a blogjában

Renátának, mert olyan szépen írt az adventi időszakról



A másik díjat Gizitől kaptam, nagyon szépen köszönöm, és nagyon örülök, hogy jól érzed magad nálam, az érzés kölcsönös! Ezt a díjat már megkaptam, szét is osztogattam, ezért ezt most nem teszem meg, aki szeretné itt megnézheti.



8 megjegyzés:

Macus írta...

Csak jöttem szólni, hogy tettem fel 3 receptet a sütis krimikből. erre mit látok?
Nagyon szépen köszönöm! Aranyos vagy, hogy rám is gondoltál.

sedith írta...

Na, nem tudtam, hogy már megkaptad. Azért fogadd szeretettel tőlem is!:)

szepyke írta...

Nagyon szépen köszönöm, igazán kedves vagy!:)))

Renata Kalman írta...

Hm, mire ébredek? Ezt a kényeztetést!
Köszönöm!

Kiskukta írta...

Macus, Szepyke, Renáta, nagyon szívesen!

Sedith, köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy!

Moha írta...

Köszönöm szépen!!!

Kiskukta írta...

Moha nagyon szívesen!

Renata Kalman írta...

Mivel mindig megelőzöl ilyen díjakban, ezért most visszahívtalak :)

http://lettudatoskonyha.blogspot.com/2009/12/vendegvaro-delutan.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails